“Hatseflats; in één keer uitgelezen. Pakkende titel. Ik ben onder de indruk van de openheid van de schrijfster. Nathalie neemt je op een indringende en soms ook luchtige manier mee naar haar duistere diepten. Je voelt de vaart waarmee het er uit mocht. Hatseflats, geen blad voor dr mond. Geeft inzichten, laat kwartjes vallen en besprenkelt je met elfenstof zodat ook jij handvatten krijgt om zelf uit dat dal te komen en sans rancune helemaal voor jezelf te gaan. Een zelfhulpboek met werkboek. Hoopgevend doorleefd door de schrijfster zelf. Al met al een blij boek.”

“Hatseflats!….het eerste boek dat ik in jaaaren lees en zelfs in 1 keer heb uitgelezen. Heerlijk, duidelijk, makkelijk leesbaar, de eerlijke openheid van Nathalie maar vooral zeer herkenbaar. Een “pakkend” stukje met een traan..maar ook die met een lach! Een soort van zelfhulpboek met daarbij ook een werkboek verkrijgbaar. Het boek is ook nog eens erg mooi geïllustreerd.
Een aanrader voor degene die meer bij zichzelf wil komen!”

“Vanmiddag je boek onder de parasol in de tuin uitgelezen. Ik ben erg onder de indruk van je openhartige schrijfstijl. Je persoonlijke ontboezemingen beschrijf je op een eigentijdse luchtige manier; pakkend en prettig verteerbaar. Je voorbeelden zijn herkenbaar. Met de vele kwartjes en praktische laagdrempelige oefeningen ben je velen tot steun zijn”. (Coen Lievaart)

“Nathalie heeft een losse en ontspannende schrijfstijl, legt goed uit waar ze vandaan komt en waar ze heen wil.
Alles wat op papier staat is helder waarom het er staat, alle voorbeelden en verhalen maken haar punt duidelijker. Praktische voorbeelden, relateerbaar aan mijn eigen situatie. Ik kon de volgende dag meteen dingetjes in de praktijk brengen. Ik heb het hele boek in 1 adem uitgelezen, vaak in tranen. Tranen van herkenning en puzzelstukjes die op hun plaats vallen, nee, sorry, kwartjes die vallen. Er is inmiddels aardig wat euro gevallen sinds zaterdagavond… Ik ben nu druk bezig met het werkboek dat tegelijkertijd uitgekomen was. Een aanrader om erbij te hebben!”

“Heerlijk inzichtelijk boek waarbij de kwartjes je letterlijk om de oren vliegen. Herkenbare situaties en enorme steun voor / in / na een burn-out. Nathalie helpt je om weer bewust van alles om je heen te worden en te genieten vd kleine en grote dingen des levens.”

“Zo herkenbaar en zo puur. Een reis met een traan en een lach. Heerlijk geschreven, met prachtige tekeningen die het verhaal versterken. Haar verhaal heeft mij geïnspireerd om meer uit mijzelf te halen en om met meer aandacht mijn leven te leven. Een aanrader voor iedereen die zichzelf wil ont-moeten.

“Ik heb dit boek in een ruk uitgelezen. Het leest makkelijk weg en is toegankelijk. Voor mij was er veel herkenning en ook genoeg waarvan ik denk daar wil ik wat mee doen. Een aanrader als je dichterbij je eigen ik wilt komen.”

“Ik heb het boek in 1 adem uitgelezen. Ik zat direct helemaal in het verhaal en kon niet stoppen met lezen. Fantastisch en heel herkenbaar. Nathalie schrijft enorm prettig en de illustraties zijn heel “pakkend”. Er vielen heel veel kwartjes! Mijn complimenten!”