Bekijk hier de Preview van het boek en de Preview van het werkboek !

Of kijk in de winkel voor alle mogelijkheden:

Vanuit het diepste dal via een heuse wereldster en Zuid Afrika thuiskomen bij jezelf? Het kan echt! Nathalie ’t Jong, GZ-psycholoog, mindfulness- en hartcoherentietrainer, neemt je mee op een bijzondere reis waarin haar eigen Kwartjes vielen. Ze vulde haar ‘levensmuseum’ met prachtige inzichten en laat jou in dit boek zien hoe je hardnekkige patronen doorbreekt. Jij ervaart het gewoon heerlijk vanuit je luie stoel. Of bed, mag ook… Als je maar lief bent voor jezelf!

Wil je meteen ook meer inzichten en jouw eigen Kwartjes? Kan ook! Schaf gewoon het bijbehorende werkboek waarin concrete opdrachten en (ingesproken) oefeningen staan aan. Geen slappe smoesjes meer, meteen aan de slag! Het werkboek vind je verderop!

De Biblion Recensie:

“De auteur is psychologe, orthopedagoge en mindfulness trainer. In haar praktijk begeleidt ze cliënten die zijn vastgelopen in hun jachtige bestaan om te komen tot levensveranderende inzichten in de oorzaken van hun gedrag en hun hardnekkige gewoonten. Daarbij reikt ze hen vooral ook tools aan om minder te piekeren, meer in het hier en nu te leven en meer te kunnen genieten van het moment. In dit veranderingsproces, dat de auteur na een aantal burn-outs zelf ook doormaakte, gaat het uiteindelijk om het bereiken van meer authenticiteit, stressbestendigheid, zelfacceptatie en -liefde en rust. De korte hoofdstukken over thema’s als verdwaald zijn, burn-out, emoties, angst en (zelf)acceptatie illustreren dit aan de hand van verhalen van cliënten, eigen ervaringen, actuele gebeurtenissen en professionele inzichten. Een toegankelijk opgebouwd en voor een breed publiek boeiend boek over een onderwerp dat sterk in de belangstelling staat.”

Meer recensies lees je hier.

Wil jij het eerste hoofdstuk van HATSeflats! vast lezen? Om te kunnen beslissen of je hem wilt bestellen, of gewoon uit nieuwsgierigheid? Dat kan! Cool hè!?

Als je je gegevens even achter laat dan krijg je van mij via de mail de link. Kruip er lekker mee op de bank, in bad, of op die strandstoel en… lezen maar!

Klik op de linkjes in de tekst hierboven of op het boek hieronder en je bent al bijna klaar!

Cover HATSeflats A5 VKhfstk1

Na het lezen zo enthousiast dat je het boek meteen wil bestellen? Kijk dan hier: http://online.kwartjes.nu/winkel/

Hatseflats-7036klein

Nathalie van der Meer (voorheen: ’t Jong) is GZ-psycholoog, mindfulness- en hartcoherentietrainer. Met groepstrainingen en individuele coaching vanuit haar praktijk Kwartjes geeft zij mensen snel en efficiënt de levensveranderende inzichten die zij ‘Kwartjes’ noemt. Het gaat dan vooral over patronen, achtergronden van gedrag en hardnekkige gewoonten. Nathalie begeleidde al honderden leidinggevenden, moeders, schrijvers, coaches, een burgemeester en zelfs een wereldster richting meer authenticiteit, stressbestendigheid, zelfliefde en rust. Nathalie schrijft Blogs en maakt Vlogs waarin Mindfulness, Hartcoherentie, Omdenken, NLP, Big Five For Life en haar eigen ervaringen samen komen. En nu dus ook: HATSeflats!

janna

Janna van Vliet verzorgde, meestal begeleid door een XXXL-kop thee, de illustraties en maakte de kaft. Tot in de kleinste details bedacht, ontwierp en kleurde zij ‘Nathalie’ in allerlei situaties. Haar tekeningen ondersteunen, illustreren en vertalen het verhaal. Janna voelde steeds weer exact aan welke lading, gevoelens en boodschappen er in de verhalen verborgen zaten en wist dat perfect om te zetten in beelden. Je zult het zien: de illustraties bewijzen zichzelf!

ciskleinFotografe, vakvrouw en soul photographer/artist Cisca Mikx maakte de foto’s die in het werkboek staan. De illustraties uit het boek zette zij om in beeld. En hoe! Cisca heeft het al op haar onderarm staan: ‘Born to create’. Wat zij creëert is pure magie. De foto’s maken het verhaal van Nathalie tot een levensechte reis waarbij jij zomaar stiekem in de koffer mee kon kruipen… Je moet ze echt zien om het te voelen. Zowel in het papieren als in het digitale boek kom je de foto’s tegen!

Meer over Cisca vind je op haar prachtige website: http://ciscamikx.com/